Projektowanie

Chcesz zbudować i promować spójny i rozpoznawalny wizerunek swojej firmy?

Identyfikacja wizualna (z angielskiego corporate identity) to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Najprościej rzecz ujmując, jeśli zadbasz o spójność i rozpoznawalność wszystkich elementów m.in. logotypu, kolorystyki, kroju czcionki, to masz większą szansę na to, że potencjalny klient zapamięta Twoją firmę i skorzysta z jej usług!

Podstawowym elementem identyfikacji wizualnej, nad którym trzeba popracować, często np. przy projektowaniu nowej strony internetowej, jest logotyp. Jeśli masz już logotyp i chcesz się dalej nim posługiwać, to mogę Ci zaproponować jego lifting, poprawienie niedoskonałości, aby nabrał świeżego oddechu. Jeśli jednak nie posiadasz logotypu lub nie jest zbyt atrakcyjny, stworzę dla Ciebie zupełnie nowy!

Jeśli chcesz za jednym zamachem gruntownie podejść do tematu identyfikacji wizualnej, polecam stworzenie tzw. księgi znaku, która będzie zawierała wszystkie elementy corporate identity. Oprócz logotypu dostaniesz kompletną instrukcję w jaki sposób go stosować, otrzymasz projekty wizytówek, papieru firmowego oraz innych materiałów. Wszystkie elementy będą stanowić spójną całość, wykorzystującą jeden schemat kolorystyczny, zestaw czcionek etc. Tym samym kwestia wizerunku Twojej firmy zostanie rozwiązana kompleksowo i profesjonalnie!